PG Mall : Platform Shopping Online Best Di Malaysia

by - May 27, 2020


Hi Semua.
Assaalammualaikum. 

Sebelum tu nak ucapkan Selamat Hari Raya. Seronok sangat tengok timeline kat facebook meriah semua beraya. Tak rasa pun beraya dalam PKP, betul lah bila dalam diri kita penuh rasa syukur, dalam apa keadaan pun kita boleh jadi gembira dan buat yang terbaik kan! Aku nak ambil kesempatan ni untuk mohon ampun dan maaf kalau ada salah dan silap dari aku ya! 

Di musim PKP ni, kalau nak beli groceries memang semua tukar jadi hijau kan sebab kena beratur panjang. Tambah-tambah bila kerajaan dah longgarkan sikit peraturan boleh keluar berdua, omak lagi lah panjang gila queue nak masuk mall dan supermarket. Berpeluh ketiak belum cakap lagi tuh, baru nak adjust handsome sikit kat awek belakang tiba-tiba bila kibas sikit tangan aura ketiak keudara aduh malu! 

Cuba korang explore sikit online shopping, banyak sebenarnya. Salah satunya PG Mall Malaysia. PG Mall ni satu-satunya online shopping platform yang korang boleh guna e-wallet macam Maybank QR Pay, Grab Pay, Boost dan Touch n Go e Wallet. Dah la senang, dapat banyak reward, diskaun, points dan cashback lagi! Sebab tu lah aku pengguna tegar e-wallet ni. Dan that's why PG Mall akan jadi salah satu tempat aku sukaaaa sangat online shopping since they accept payment secara e-wallet. 

Kalau dekat apps store/ play store, korang just search PG Mall punya apps dan download. Senang! 

Atau korang KLIK SINI. Cuci mata dulu :') 


 

Apa Itu PG Mall?

PG Mall adalah satu e-commerce platfom nombor 1 di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017. PG Mall merupakan satu-satunya e-commerce tempatan (Malaysian brand) di Malaysia dan berada di ranking yang ke 3 di Iprice Insight Report. Tengok sini : 



Kalau korang tengok kat screenshot atas ni, yang aku highlight dalam kotak tu, PG Mall berada di rank yang ke 3 dengan monthly web visits sebanyak 1688500 perghhh banyak weh! Good stats untuk e-commerce local kan? *BANGGA* 

Promosi Terkini Dari PG Mall Pada Bulan Mei hingga Jun Ini!


PROMOSI CASH BACK UNTUK PENGGUNA TEGAR MAYBANK QR PAY APABILA SHOPPING DI PG MALL

Macam aku cerita tadi, PG Mall adalah satu-satunya online shopping platform yang boleh guna e-wallet untuk bayar. Promosi best dari PG Mall untuk bulan ni sampai 26 Jun 2020, bagi pengguna Maybank QR Pay, setiap kali korang shopping kat PG Mall dengan minimum spend RM 30, KORANG AKAN DAPAT CASHBACK SEBANYAK 20% TAU! (Maksimum RM 20). 

Okay kalau tak faham, meh sini aku kirakan. Katalah kau beli apa-apa barang di PG Mall harga RM 50, technically kau akan dapat diskaun sebanyak RM 10,lepas tu RM 10 tu lah cashback yang akan terus masuk account Maybank kau, WEH! JIMAT BANYAK SANGAT!

Selain itu, cashback ni korang boleh dapat dengan pembelian sebanyak 2 kali sepanjang tempoh promosi (4 Mei - 26 Jun 2020). Ini bermakna korang akan dapat RM 40 maksimum cashback kalau buat pembayaran guna QR Pay Maybank wow!! Ini hanya terpakai untuk satu maybank kad tau, cuba bayang kalau satu rumah ada 4 account maybank, dapat lah technically RM 160 cashback secara accumulated per family!


Konsep Profit Sharing Dengan PG Mall 

Apa lagi yang best dengan PG Mall ialah, PG Mall memperkenalkan konsep ConsuMerchant di mana program ini adalah program Profit Sharing dengan pelanggan dari PG Mall! 

Macam mana cara Profit Sharing secara ConsuMerchant konsep ni? 

Cara dia mudah sangat. Bila kita share referall link PG Mall kepada sesiapa, dan orang tu klik link tu lepas tu buat pembelian di PG Mall, korang akan dapat 0.5% cashback dari total bayaran. Ala ni macam pasivve income je, tak payah buat apa pun, hanya share link je EFFORTLESS sangat tau!

Sebagai pembeli di PG Mall, korang juga entitle untuk dapat cashback 0.5% hingga up to 3.5% bagi setiap pembelian. Cash back tu akan terus di bayar ke c-wallet PG Mall so korang boleh la jimat banyak bila nak beli apa-apa barang di PG Mall in the future. BEST KAN! 

So korang tunggu apa lagi? Ayuh cepat serbu PG Mall dan shopping! Time-time PKP ni elok lah duduk rumah dendiam shopping online je. Banyak tau yang dijual kat PG Mall ni, groceries, kitchen appliances, barang elektrik ehh banyak lah! 


 Ni semua categories yang ada bila shopping di PG Mall. 



Banyak nya promosi raya, korang kena tengok tau! Banyak sangat diskaun spashly untuk yang guna Maybank QR Pay tuh! 

JOM 
www.pgmall.my


Okay korang, selamat bershopping, stay safe ya. 
Maklumat lain tentang PG Mall korang boleh terus ke laman sosial berikut :

Website: www.pgmall.my 
Facebook: PGMallOfficial , https://www.facebook.com/PGMallofficial/
Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/
 

Bye!





You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews