PG Mall Ada Deals Best Dan Harga Murah! - The Super Shocking Sale

by - July 18, 2020



Hi korang! 
Assalammualaikum. 

Okay, korang ingat tak dulu aku pernah post pasal satu platform online shopping kat Malaysia, PG Mall? Haaaa, kat sini :


PG Mall tu apa?


PG Mall ni kalau mana yang belum tau, adalah e-commerce platform Nombor 1 kat Malaysia, owned by Malaysian. Establish since 2017 dan berada di rank yang ke 3 di dalam list Iprice insight report. Bermakna PG Mall ni adalah salah satu online shopping platform PALING BANYAK DIKUNJUNGI DI MALAYSIA. 

APA PROMOSI TERBARU DI PG MALL?

1. Super Shocking Sale Di PG Mall


Dalam Super Shocking Sale ni korang boleh dapatkan deal barangan dengan harga bermula dari       RM 1 tau! Aduhh zaman kereta terbang ni ingatkan dah takde, tapi jangan main-main, di PG Mall ada ya. Lepas tu korang jangan terlepas tau sebab PG Mall akan buat Daily New Deals. Pastikan korang bukak PG Mall hari-hari untuk update promosi terkini. 



Ni antara shocking sales yang ada di PG Mall, siapa nampak kuali tefal harga RM 95 kat tepi sekali tu, OMG, MURAH! 

2. Hot Day Sales Di PG Mall


Part Hot Day sales ni pun aku paling excited sebab diskaun is up to 80%. Aje gilaaaaa. Rambang biji mata aku. Setiap slot akan ada pukul 10 am, 4pm dan 9 am. So korang silalah pasang alarm kat fon memasing supaya tak terlepas dengan deal best-best. Harga terconfirm terpaling terendah! Ni yang macam aku tengok harini punya deals : 



Scooter ni aku beli kat Aqilah haritu dalam RM 50, kat PG Mall ni jual separuh harga kot! Silah grab ya untuk anak. Atau boleh buat birthday present untuk anak-anak kawan korang. 
 

Hand Vacuum Khind, one of the best hand vacuum! Aku nak beli tapi--- kat rumah dah ada 2 bijik vacuum. T_________T


3. Love You 3000 


Hah apa tu Love You 3000? Korang tau tak, betapa kasihnya PG Mall kat rakyat Malaysia? PG Mall siap buat reward tau untuk pelanggan setia, dan nama dia Love You 3000 Rewards. Macam mana cara nak dapat reward ni? Senang gila! Korang hanya perlu buat MINIMUM PURCHASE RM 30 dan ke atas, pastu terus layak untuk dapat tiket cabutan bagi memenangi hadiah berjumlah RM 3000 in total. Pemenang akan diumumkan pada 15hb dan 30hb setiap bulan. LAGI BANYAK KORANG BELI, LAGI BANYAK LAH PELUANG MENANG. 

4. ConsuMerchant Concept

Untuk menghargai pelangaan yang setia macam korang, PG Mall buat ConsuMerchant Concept iaitu korang adalah entitle untuk dapat cashback up to 3.5% bagi setiap pembelian. Cash back tu akan terus di bayar ke c-wallet PG Mall so korang boleh la jimat banyak bila nak beli apa-apa barang di PG Mall in the future. BEST KAN! Untuk maklumat lebih lanjut pasal ni, korang boleh terus ke link ni : 


Okay korang, selamat bershopping, stay safe ya. 
Maklumat lain tentang PG Mall korang boleh terus ke laman sosial berikut :

Website : www.pgmall.myhttps://pgmall.my/
Facebook : PG Mall Malaysia, https://www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram : PGMall.my, https://www.instagram.com/pgmall.my/

Bye!


#PGMall#onlineshopping#shopping# MalaysiaNo1ecommerceplatform#ecommerceplatform#Shopnow#
Shoponline#Supershockingsale#Hotdaysale#Loveyou3k

You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews